INEK - Systemnyheter och förbättringar i inköpsprocessen – Från inköp till betald faktura
Sektionen Ekonomi bjuder in dig som arbetar med ekonomirelaterade frågor och/eller som inköpssamordnare/inköpare vid Lunds universitet till en träff om inköpsprocessen förmiddagen den 14 november.
Tid och plats
Torsdag 14 november kl 9.00 – 12.00 på Palaestra. Välkommen med din anmälan senast 7 november via länken nedan.
Anmälan
Anmälan är stängd.
Program
Tid | Programpunkt |
---|---|
09.00 | Välkommen och inledning |
09.05 | Nytt upphandlingssystem och avtalskatalog (Kommers) |
10.00 | Fikapaus |
10.30 | Så gör du din beställning och betalar fakturan (Lupin/Proceedo) |
11.20 | Inköpsstatistik för LU: Hur ser det ut idag? Vad kan vi göra bättre? |
11.50 | Frågor och avslut |
Skicka in frågor till oss!
Skicka redan på förhand in frågor. Skicka ett e-postmeddelande till infomaster [at] eken [dot] lu [dot] se.