Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

INEK - Systemnyheter och förbättringar i inköpsprocessen – Från inköp till betald faktura

Sektionen Ekonomi bjuder in dig som arbetar med ekonomirelaterade frågor och/eller som inköpssamordnare/inköpare vid Lunds universitet till en träff om inköpsprocessen förmiddagen den 14 november.

Tid och plats

Torsdag 14 november kl 9.00 – 12.00 på Palaestra. Välkommen med din anmälan senast 7 november via länken nedan.

Anmälan

Anmälningsformulär

Program

Programmet för INEK-träffen ser du här. Under förmiddagen är det inlagt pauser och tillfällen där vi kommer gå igenom inkomna frågor.
TidProgrampunkt
09.00Välkommen och inledning
09.05Nytt upphandlingssystem och avtalskatalog (Kommers)
10.00Fikapaus
10.30Så gör du din beställning och betalar fakturan (Lupin/Proceedo)
11.20Inköpsstatistik för LU: Hur ser det ut idag? Vad kan vi göra bättre?
11.50Frågor och avslut

Skicka in frågor till oss!

Stort frågetecken på en gata. Foto: Agneta Sjöfors

Skicka redan på förhand in frågor. Skicka ett e-postmeddelande till infomaster [at] eken [dot] lu [dot] se.